De werkwijze van betalen tot afhalen verandert vanaf 1 april 2019

Heeft u op goederen geboden die u kunt ophalen in Soesterberg? Vanaf 1 april gaat het betalen en afhalen als volgt:

1. U ontvangt een factuur met daarin een persoonlijke code. Het betalen van uw goederen kan alleen nog via iDEAL of met een bankoverschrijving.
Met uw code kunt u inloggen op afspraak.domeinenrz.nl. U ziet daar uw gegevens staan. Nadat uw betaling is verwerkt kunt u hier ook uw afspraak voor afhalen inplannen.
2. Wanneer uw betaling verwerkt is krijgt u hier per e-mail een bevestiging van. Houdt u er rekening mee dat deze verwerking bij een bankoverschrijving wat langer duurt dan met iDEAL.
In die e-mail vraagt DRZ u zo spoedig mogelijk met uw code een afspraak in te plannen in de digitale afsprakenkalender. Hoe eerder u een afspraak inplant hoe meer keuzemogelijkheden u heeft in de afhaalweek.  
3. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw gemaakte afspraak. Op dat tijdstip wordt u verwacht om uw goederen op te halen.
Let op: Afhalen van goederen gebeurt alleen op afspraak. Zonder afspraak wordt u niet toegelaten op het terrein.

Sluiten

www.domeinenrz.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.